Virtuasis

Wirtualna Asystentka

Obsługa telefoniczna

Twoja Wirtualna Asystentka, z przyjemnością świadczyć będzie usługi w obszarze obsługi telefonicznej Twoich klientów. To nic innego jak zdalna obsługa telefonu firmowego, usługa contact center. W zakres usług wchodzą między innymi:

  1. Odbieranie połączeń od Twoich klientów. Możesz przekierować połączenia do nas lub udostępnimy Ci dedykowany numer stacjonarny lub komórkowy. Usługa najczęściej wybierana, gdy nie posiadasz własnego sekretariatu lub gdy chcesz obsługiwać klientów poza godzinami pracy recepcji. Ceniona przez takie profesje, jak: lekarze, prawnicy… Dowiedz się więcej 
  2. Zbieranie zamówień od Twoich klientów i rejestrowanie w systemach wewnętrznych firmy. Istnieje grupa klientów, która przed dokonaniem zakupu ma szereg pytań odnośnie warunków. Ponadto niechętnie wypełnia formularz zamówienia lub ma problemy z jego uzupełnieniem. Również tutaj swoją rolę może odegrać Wirtualna Asystentka. Więcej

W ramach usług oferujemy:
– dedykowany numer stacjonarny lub komórkowy
– odbieranie dowolnej ilości połączeń
– raportowanie połączeń przychodzących (raport przesyłany raz dziennie na mail, a także — bieżący podgląd online)
– prowadzenie kalendarza spotkań
– rejestrowanie wizyt klientów pacjentów
– wprowadzenie danych do wewnętrznych systemów firmy
– odbieranie połączeń dedykowaną zapowiedzią
– możliwość nagrywania rozmów (dodatkowy koszt)
– połączenia odbierane są w godzinach 8.00 do 20.00
– oraz w weekendy (dodatkowy koszt)

Dlaczego warto skorzystać z usługi Wirtualnego Sekretariatu:

  • ograniczenie kosztów zatrudnienia pracownika tj. wynagrodzenie, ZUS i podatki,
  • wyeliminowanie kosztów prowadzenia dokumentacji pracowniczej,
  • brak konieczności wyposażenia i utrzymania stanowiska pracy,
  • posiadanie stacjonarnego numeru telefonu firmowego,
  • zwiększenie wiarygodności firmy w oczach klientów poprzez łatwość kontaktu telefonicznego,
  • podniesienie prestiżu Twojej firmy dzięki profesjonalnej obsłudze połączeń telefonicznych przez wykwalifikowaną sekretarkę,
  • oszczędność czasu, który możesz przeznaczyć na rozwój Twojej firmy,
  • odbieranie połączeń telefonicznych, podczas gdy jesteś np. na spotkaniu biznesowym, szkoleniu, wyjeździe służbowym lub urlopie.

Odbieramy w godzinach: 8.00-20.00

Cennik miesięczny:

  • Pakiet mini: do 50 połączeń / 59 zł
  • Pakiet standard: 51 – 100 połączeń / 119 zł
  • Pakiet maxi: 101 – 200 połączeń / 199 zł
  • Pakiet prestiż: powyżej 200 połączeń / 299 zł
  • odbieranie połączeń w weekendy lub poza godzinami pracy (8.00-20.00): +50% do cen podstawowych
  • ceny mogą się różnić w zależności od charakteru odbieranych połączeń. Po indywidualną wycenę zapraszamy do kontaktu